6 juni 2011

Molkoms marknad

Så är då marknaden över. Två fantastiskt roliga dagar. Strålande väder, bra försäljning, trevliga, goa väninnor som jag delade stånd med. Vad mer kan man önska? Oj, jag glömde "gubbarna". Våra 3 män som hjälpte oss att sätta upp tälten och bar bord. Precis som vanligt alltså, utan männen i våra liv så hade det hela blivit mycket svårare.

Jag hade hoppats på några bra kort som fångade marknadsstämningen. Tyvärr blev mina kort värdelösa. Det här har jag snott från Helenas blogg.
Nu är det vila som gäller. (för symaskinerna alltså)
Idag ska vi på familjepicknick med alla barn och barnbarn. Det ser jag fram emot.


De tre sista bilderna är tagna av Eine.

1 kommentar:

  1. Synd att jag inte hade tid att komma på marknaden. Det hade varit roligt!
    Kram Maria

    SvaraRadera