8 februari 2012

65 forts.

Här kommer fortsättningen på mitt födelsedagsfirande. Vi skulle bjuda alla barn med familjer på kaffe klockan ett på söndagen. Jag går in i duschen vid 12 och när jag kommer ut har mannen dukat till middag. Den här plankan stod på köksbordet. Hur han hade lyckats få hem den och gömma den för mej ett helt dygn förblir en gåta.
Planka för 20 personer

Första jordgubbarna i år.
Jag fick 3 stora buketter med tulpaner.
Här en av buketterna

Presenter
Tänk att Fredrik kan skriva så snyggt!

Kul!! Nu ska jag ringa och boka hotellrum hos min barndomskamrat Moni. Ola Salo i huvudrollen!!

Fina spetsar till mitt pysslande

Ett jätteroligt pussel som jag kan rekommendera som rolig present.

Äldsta barnbarnet(Caroline) leker med den yngste (Samuel)foto av Linda
 Bäst av allt var att få umgås med alla barn och barnbarn. Vi hade en härlig dag tillsammans och jag är så tacksam för att jag har en sån härlig familj. Saknade förstås Mike och hans familj.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar