27 maj 2012

Mors dag 2012

Min snälle man uppvaktar mej alltid på Mors Dag även om jag inte är vare sig hans mamma eller mamma till hans barn. Jag som älskar presenter tycker naturligtvis att det är jätteroligt. I morse stod det här paketet på köksbordet. Det är tänkt att jag ska ha massagedynan i bilen, men jag har redan testat den i min arbetsstol 2 gånger. Skönt med massage när man vill och när man behöver. Det är ju bara att plocka med den till bilen när vi ska resa långt.


Sen på eftermiddagen lagade han en tre rätters middag. Fantastiskt god!!!


Dekoration av gräslöksknoppar
Sen var det dags för huvudrätten.


Sweet potatoes, sparris, entrecote, beasås...mmmmmm....

Sist men inte minst gott, creme brulee. Smarrigt!!

Tack älskling, för ännu en jättefin dag tillsammans med dej!

2 kommentarer:

  1. Det är kärlek det!! Vilken fin man du har! Kram

    SvaraRadera
  2. Tack Rakel! Han har definitivt sina ljusa stunder. Inte nog med detta, han t.o.m. följde med till stan och inhandlade sig ett par byxor och en skjorta. DET är kärlek det. Som du förstår är han ingen klädälskare. Kram

    SvaraRadera