10 juni 2012

En beige dag

Idag är det en beige dag. Sovit halvdåligt, ryggsmärtan påminner mej om att jag är"begränsad", inget planerat för dagen. Till och med vardagsrummet är beiget. Kolla på Ronjas kanin... beige.

Nu har jag varit på jakt efter lite färgklickar i detta beiga hem. Hittade iaf några...roligt med färg...blev på riktigt bra humör under den här jakten.
iittala skålar som blomkrukor. Har vunnit 5 st, så nåt ska man väl ha dom till.


Liten badrumsmatta som fungerar som dörrmatta i mitt arbetsrum

Turkost garn som jag har tänkt sticka en sommarkofta av när fårtröjan är klar

Ingen bra bild, men fåglarna är väldigt färggranna.

Den här blomman är mycket rödare i verkligheten. Leifs arbetsrumsfönster.

Färgklick i den "beiga " hallen

Jag gillar färggranna disktrasor

Den här fina röda filten fick jag i julklpp

Ett fat från Målerås avslutar min färgjakt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar