26 december 2012

Julen 2012

Vi har just kommit hem från Trysil där vi firat julen tillsammans med familjen Hellström och min brorson Morgan. Vi har haft några underbara dagar med god mat och mycket avkoppling. Jag kopplar ju bäst av när jag handarbetar, så jag åstadkom en del (kommer i ett annat inlägg)Otroligt mycket snö. Stugan vi hyrde var jättemysig. Vi avslutade kvällarna med ett par episoder av Downton Abbey.
Mannen jättenöjd med nya vinterdäcken på bilen. Skönt att komma hem utan att ha krockat med något djur eller nån annan bil.
Här bodde vi. M66 på Trysilberget


En liten del av vårt julbord

Världens godaste julmust.Sollefteå bryggeri

2 kommentarer:

  1. Hej, Christina!
    Det är så roligt att läsa om din kreativitet! Hur du pysslar med dina barnbarn och gör julkort mm. Du måste vara en favoritfarmor!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fin blogg du har! :)) Ja, visst är julmusten god!! Jag kommer från Sollefteå, där den goda drycken tillverkas...

    SvaraRadera