9 oktober 2013

Pappersvikt väska

Min kompis Phoebe hittade ett roligt sätt, att vika papper till väskor, på Youtube. Naturligtvis ville jag testa också. Jag lägger in en länk så du kan se hur man gör. Det här är ingenting för dej som vill att saker och ting ska gå fort.Tekniken kräver en hel del tålamod. Men som alltid är det ju så att om man lägger ner sig så blir resultatet bra. Jag är jättenöjd med min handväska. Plastslangen 5m 8mm kostar 39.00 kr på Biltema. De öppningsbara ringarna från Panduro, 14.00 kr för 8st. Tidningar typ Amelia, kataloger. Alltså lite tjockare papper än tidningspapper. Björntråd eller fiskelina att sy med. Lack för att göra väskan starkare och så att den tål vatten, Panduro Varnish/glue 500 ml 99.00 kr

Pappersvikt väska länk



Här är jag på gång med en ny lite mindre väska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar