14 juni 2014

Examen...skolavslutning

Så har det då varit skolavslutningar för de flesta av våra barnbarn. Här kommer ett litet inlägg om de som hade en "stor"avslutning dvs. slutat grundskolan och tagit studenten.
Först ut Linda, mitt yngsta barnbarn, sen Caroline och sist min brorsdotters dotter Julia.(som också känns som ett barnbarn) Alla tre underbart goa, söta, förnuftiga, härliga tjejer som jag är väldigt stolt över. Carolines röda och Julias svarta balklänningar har jag sytt.

Linda

Här är det dags för balen,( som tyvärr inte var så kul pga dålig musik.)

Caroline


Som partisk farmor, tycker jag att hon är lik prinsessan Madelene. Deni heter hennes kavaljer. 

Min son Danny, stolt pappa, rattar den inlånade minicoopern


Caroline med kusin Frida

Julia

Lycklig Julia

Tre vackra systrar Amanda, Julia och Josefin

Favorit brorsbarn Morgan och favorit morbror Morgan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar