6 augusti 2014

Dörrstopp och påtade armband

Jag fick en beställning på 4 dörrstopp via min blogg här. Här syns det inte att det är handtag på dom. De väger ca 2,5 kg Trevligt att det ramlar in en beställning då och då, även fast jag har tagit bort min säljsida. Förra veckan sålde jag en tovad väska också. Alltid roligt när folk uppskattar det man gör.
För länge sedan köpte jag en påtdocka. Tror att det var på Panduro.Det har inte blivit av att jag gjort något med den. Men när jag såg de här armbanden som är gjorda av gummisnoddar blev jag sugen på att prova göra något(några). Det är så jätteenkelt så barn kan göra dom.  Gummibanden köpte jag på Make and Create Det finns en väldigt bra beskrivning där hur man gör dem också. 1000st olikfärgade 39kr och 500 enfärgade 19kr. Det går åt ca 80-90 per armband.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar