21 juni 2016

Cair2

För fyra år sedan köpte jag en madrass till sängen som bara är helt fantastisk. Jag önskar att alla med dålig rygg fick prova på att sova på en sådan. Jag "skröt" väldigt om den på det här blogginlägget:
 Cair madrass
Idag hände det som inte fick hända. Det gick ett hål på den och all luft i mittsektionen blev platt som en pannkaka. Vad gör man? Vi rullade ihop den och åkte till Wetterskogs . Garantin var på 2 år och nu hade det gått 4 år. Vad säger killen när jag berättade om "katastrofen" Jaha, men du får en ny!!!!!!Kan berätta att den kostade 4000 när jag köpte den förra gången.(lite billigare skulle den väl vara utan madrassskydd) Vilken service!!! Så inatt sover jag gott på en  nyuppblåst madrass. Så tacksam över att det finns företag med sådan service.
Ps Sover inte med ullbädd längre. Det blev bara för varmt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar