19 augusti 2021

Nya tag!

 Nu är det snart 2 år sedan jag gjorde ett inlägg här på min blogg. Men efter den här långa tiden så känner jag att jag saknar bloggen. Framförallt har jag ju haft bloggen som ett ställe där jag dokumenterar vad jag har tillverkat. Det är så roligt att läsa och komma ihåg vad jag gjort. Den ger mej inspiration att ta upp något som jag glömt bort.
Idag ska jag lägga in lite änglakläder.

Det första blir några klänningar : 

Klänningarna behöver inte vara vita.

Även några "klänningar " till pojkar

Jag älskar att sy när det finns så mycket vackert att sy av

Olika modeller


2 kommentarer:

  1. Så vackra klänningar, du är så duktig att sy. Kram

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du! Du har ju gjort roliga saker. Halsbandet av tovade bollar till ex. Eller den fina jeansjackan.

    SvaraRadera