22 september 2011

Mannens strumpor

Först försöker mannen bränna ner huset genom att torka en strumpa på en läslampa!!!!Nu gick det ju som tur var, bra......

......sen upptäcker jag ett par strumpor i hans stövlar som jag aldrig har sett på de 24 år som vi varit gifta. De har aldrig tvättats eller lagats. Nu är det ju så att han i stort sett bara använder sina stövlar ett par gånger per år. MEN I ALLA FALL!!!
Genast beslöt jag mej för att sticka ett par nya raggsockor till honom. I kväll blev de färdiga. Nu tycker han att dom är för fina att ha i stövlarna. Han har inte så mycket att välja på då de andra ligger i soptunnan och det är sophämtning i morgon.
Kolla hålet på hälen. Tur att det inte är en luktblogg.


Andra paret sockor jag stickat i hela mitt liv,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar