19 januari 2012

Award

Jag fick detta fina award av Rakel idag. Detta är mitt allra första Award, så det var jättekul. Jag skickar det vidare till följande bloggar som jag tycker om att läsa.
Rakel, som inspirerar mej med sina vackra bilder
Maria, som visar renoveringar på sitt fina hus
Anna, som har blivit så superduktig på att virka
Lena, som inspirerar med sitt "scrappande"
Kristina, min nyfunna vän som har en så mysig blogg.


Länkar till ovanstående hittar du under Bloggar jag gärna följer


Till Awarde hör en uppgift.Liebster är ett tyskt ord och betyder "Käraste" och utnämningen ges endast till bloggare med färre än 200 följare/prenumeranter. När man får utmärkelsen ska man göra följande:Tacka den som har gett dig utmärkelsen och länka. Skriv ner de 5 bloggar som man vill ge awarden till och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem. Till sist hoppas man att dom utvalda vill lämna utmärkelsen vidare... 


Här kan du hämta ditt award genom att kopiera bilden och klistra in den i din blogg.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar