19 juli 2012

Cair madrassen är BÄSTA madrassen!

Jag har köpt en ny madrass till sängen. Jag har haft en hel del olika under årens lopp. Jag lider ju av ständig ryggvärk och en bra säng är absolut ett måste. Vattensäng, tempurmadrass, fast-, mjuk madrass och ullbädd är några olika som jag använt. NU tror jag, att jag har lyckats hitta den absolut bästa madrassen. Jag har sovit på den 7 nätter och vaknar utvilad och i stort sett smärtfri. Att slippa äta värktabletter, det första men gör på morgonen, är fantastiskt. Den här madrassen har en kärna med luft. Mängden luft bestämmer man själv. Den är tre- delad så det går alldeles utmärkt att använda höj-och sänk funktionen på sängen. Trixet är att ha lite luft, då känns det som att man ligger i en vattensäng, fast utan vattensängens alla nackdelar. Ovanpå madrassen har jag en ullmadrass som också är alldeles härligt härlig. Några länkar och bilder.
Airborne madrass
Min madrass är vit, annars lika


Ullbädden
Bilden är inte från min säng


2 kommentarer:

  1. Hej Christina!
    Johanna Boström heter jag och jobbar på Wetterskogs med ansvar för CAIR madrassen!
    Jag ville bara säga att vi på Wetterskogs är glada över att CAIR madrassen passade dig och att du nu får sova gott om natten.

    Får vi använda oss av din utvärdering på vår hemsida?
    Hör gärna av dig till mig på telefon: 073-5311209 eller min mail: johanna@wetterskogs.se

    Sov gott!
    Med vänliga hälsningar
    Johanna Boström, CAIR madrassen

    SvaraRadera
  2. Hej igen Christina!
    Jag börjar med att be om ursäkt över att jag inte har ringt upp dig, det ligger verkligen inte i vårt intresse att behandla våra kunder såhär. Jag hoppas att du mottager min förklaring att jag endast jobbar 25% just nu då jag är föräldraledig och därmed svårt att få en lugn stund att ringa de där behövande samtalen!

    Jag önskar dock behålla kontakten med dig och gärna ha dig som referens på vår hemsida! Vill du det fortfarande?

    Du får jätte gärna sända mig ett mail så kan vi hålla kontakten där!

    Med vänlig hälsning,
    Johanna Boström, CAIR madrassen
    johanna@wetterskogs.se

    SvaraRadera