9 maj 2014

Svart balklänning

Äntligen! Min dator har strulat, så till slut fick jag formatera om den. Nu är den återställd så nu kan jag börja lägga ut nått inlägg igen. Jag ser att det är många som besökt min blogg, trots att samma sida som visats i veckor. Vilket tålamod ni har. Tack för att ni är så trogna. Jag har inte varit sysslolös de här veckorna. Jag har gjort färdig 2 av balklänningarna. Som oftast får jag en bild som jag ska sy efter. Jag säger ibland: Nästa klänning ska jag sy efter mönster. Den här klänningen är till min goa brorsdotterdotter Julia. Här är klänningen inte riktigt färdig. Jag har blivit lovad nya kort där hon är uppsnofsad när det är baldags. Då ska jag visa det färdiga resultatet.
Inget blixtlås och den är inte fållad.

3 lager med tyg som halkar och far

En mycket enkel och vacker klänning på en vacker flicka.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar